CD-comeback

Folk vill nu veta vad jag önskar mig när jag fyller år och det är ju alltid lika svårt att svara på. Förr var ju cd-skivor en bra present och nu är det faktiskt två skivor jag skulle vilja ha. Spotify i all ära men det går ju inte att lägga över låtarna i MP3-spelaren. Vill ju ha musik med på promenader och så. Spotify funkar visserligen i nyare telefoner son Iphone så om någon vill ge mig en sån är det också helt ok =P

Skivorna jag är sugen på är Adele, 19 och Sara Bareilles, Little Voice.


                                  



Kommentarer
Keno

Det går att få över låtar ifrån spotify till mp3...om man vill :)

2009-09-25 @ 10:50:36
Jenny

Hur då?

2009-09-25 @ 11:41:07
URL: http://jennysblogg.blogg.se/
Therèse

Det har kommit ett program som man kan ladda ner låtarna ifrån Spotify med :)

2009-10-06 @ 21:50:15
URL: http://thereseannaelvira.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0