Trött

Shit, vilken seg dag det blev idag. Kom inte upp ur sängen förrän vääääldigt sent och har svårt att komma igång med något. Ska i alla fall ta hand om lite tvätt och annat skoj man kan göra en lördag. I morgon blir det en tripp till Karlskoga. Det blir trevligt men jag blir lite stressad över att vara borta en hel dag. Behöver jobba lite egentligen. Kan ju göra det idag men jag behöver släppa jobbet ibland också... Söndagar brukar funka bättre att jobba.

Nåja, jag får väl ljuga ihop nåt som vanligt när jag inte rättat klart uppsatserna när jag lovat... Och bara en vecka kvar till sportlov nu! Ska bli såå skönt. Sen får det fanimej bli vår! Får ju deppsjukan av det här vädret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0