Önskelista

Jag har knappt hunnit fatta att det snart är jul. Börjar bli dags för en liten önskelista  =). Egentligen har jag ingen plats för nya saker hemma men en liten lista kan jag nog knåpa ihop:

1.En keramisk locktång skulle passa fint nu när håret börjar bli lite längre.

2. Nummer två på listan hör ihop med ettan. Lite schyssta produkter till håret från frisören vore inte fel. 15- kronorsschampo från ÖB i all ära men lite lyx kunde ju vara kul ibland.
image1033


3. Jag var inne på Gina Tricot igår och hittade en hel del fint där. Allt är välkommet =).

4. Allt från Indiska är också välkommet som vanligt. Har kollat in en lila klänning med volang nertill som är supersnygg.

5. Presentkort på IKEA skulle vara bra just nu. Behöver skåp att ha alla böcker i. Just nu är det flyttkartonger som gäller, ursnyggt iofs, men i alla fall....
image1034



För övrigt önskar jag att vi får telefon inkopplad innan jul. Internet är väl bara att glömma. Hur ska jag överleva jullovet utan Internet? Att få i ordning i kaoset vore också trevligt. Kanske slipper vi hoppa över kartonger innan jul....





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0