dresses, dresses, dresses

Jag har blivit beroende av att köpa nya klänningar hela tiden. Innan den sommaren som var hade jag nästan aldrig klänning, men nu vill jag ha det hela tiden av någon anledning. Kanske är det för att jag tidigare aldrig passat i det. Med de 48 kilo jag tidigare hade på kroppen såg det inte så vackert ut. Ett par höftknölar som petade rakt ut under klänningen var kanske inte så snyggt.... Nu väger jag ähum....lite mer kan man säga och då passar det faktiskt bättre med klänning. Alltid nåt...


Hur som helst har La Redoute en hel hög med nya klänningar som jag gladeligen skulle klicka hem om det nu inte varit så att man var tvungen att betala för dem också...

Kolla in de här!



Kommentarer
delinda

älskar klänningar :)

2007-01-10 @ 16:57:22
URL: http://delinda.webblogg.se
Jessica

Jag fick också klänningsmani under 2006. *hihi*

2007-01-11 @ 12:42:03
URL: http://jessicastyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0