I love shoes!

Hur kommer det sig att vi tjejer ofta gillar skor så mycket? Ligger det i generna tro? Lite konstigt är det ju faktiskt men strunt i det för det är ju härligt med skor eller hur?

Nu när vi börjar gå mot ljusare tider känner jag att jag blir sugen på skor i andra färger än svart. Creme verkar vara en färg som kommer i vår. Och rött är ju alltid kul. Jag var inne på Din sko häromdagen och skulle lätt ha köpt med mig en hel hög med skor om ekonomin hade tillåtit det.

Jag hittade ett par underbara pumps med rosett på sidan som tyvärr inte finns någon bild på. Dessutom en hel hög med cremefärgade skor. De röda med kilklack påminner om Steve Maddenskorna jag bloggade om häromdagen, men lite billigare förstås. Priserna ligger mellan 280 och 380 kr.




Kommentarer
Angelicas Closet

Ja vem älskar inte skor
;)

2007-01-13 @ 13:46:51
URL: http://angelicca.blogg.se
MF

Ja, det ligger i generna :P

2007-01-19 @ 16:27:28
URL: http://missfashion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0